1 Februari

Så var det första februari! Har gått en månad på det här året och snart är det sommar igen, längtar!

Idag har jag bara varit hemma, har haft runt 37 grader idag och kännt mig pigg, haft ont i halsen dock. Men känns bra att det är bättre iallafall! Fick hålla mig inne för kvällen även fast alla är iväg på fest och allt vad det nu är.. Suck! Allting händer just nu när jag har varit sjuk, kanske är meningen..? Usch blir så arg på mig själv! :( Vill verkligen också ju! Fast har haft det mysigt här hemma och kollat på Körslaget samt Finska Melodifestivalen som hade final redan nu, det var en helt okej låt som vann faktiskt, hoppas ni antecknar! Jätte intressant, erkänn? Haha! Idag har jag ätit och haft massa matlust :D Awie, Becka börjar bli frisk! Får se hur jag mår imorgon, åker antagligen ut till Aida en sväng om jag mår bra, måste ju fira födelsedagsbarnet som fyllde år i Fredags! :) Har för mig att jag skulle skriva något här i bloggen... men minns inte vad det va!! Irriterande! Men skriver väl om jag kommer på vad det kan ha varit. Nej, nu avslutar jag här! Skriver kanske senare.

/Becka.





Kommentarer
Postat av: TESS

Snygg blogg! Vet du vem som vann körslaget, förresten? :O

2009-02-01 @ 00:27:28
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!