yesterday

Igår åkte jag ner till stan vid sex, mamma skjutsade mig. Träffade Sarabanana & Amandaman där. Vi gick till ming och åt, självklart tre små rätter som vanligt! :) Vi satt där i en timme ungefär innan vi tog bussen hem till mig snabbt innan vi återigen tog bussen till Sveaplan där vi väntade på Jennie ett tag. Sedan bar det av en liten promenad till Matilda där det var massa med folk, kände nästan alla skulle man kunna säga. Var rätt dött där egentligen, hände inte så mycket men men. Följde med Amanda till bussen vid halv tio ungefär och sen gick jag & sara tillbaka till festen. Fast den var typ död när vi kom dit så vi stod ute ett tag innan vi gick till niclas och satt där ett tag. Var sjukt kallt när vi skulle hem och hade blåsor på fötterna så vi gick med jen hem och sen hämtade mamma oss där runt tolv. När jag och Sara kom hem kollade vi på vampyrer hel konstig film, inge bra alls! Åt godis och massa sånt, sen fick jag torka golvet för sara spillde ut en hel kanna med vatten, haha! Somnade strax efter två..

Vaknade innan tolv idag, Sara blev hämtad vid tolv så jag har inte gjort så mycket ännu, ätit frukost och så bara. Blir att plugga strax tror jag.. Måste verkligen göra klart lite uppsatser!! Orkar inte, men måste göras! :( Har varit dålig på att skriva blogg på ett tag men har inte haft någon tid att sätta mig ner och skriva faktiskt. Sen har jag inte varit hemma! Skriver mer senare tror jag.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Bella

Hmm, d va fett längesen ja drog ut ;/ har bara suttit innomhus å chillat på senaste. Måste ändra på dt känner jag! :)

2009-02-18 @ 21:29:06
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!