torsdag

Redan torsdag.. Snart är lovet slut... Vill inte! :(

Vaknade kvart i två ungefär idag, riktigt skönt att sova ut. Har sovit hur bra som helst inatt! Har inte hunnit med att göra så mycket ännu, ska strax hoppa in i duschen tänkte jag och sen fixa mig lite eftersom vi ska till Karolina och fira henne eftersom hon fyller 19 idag, grattis till henne! <3 När vi varit där ett tag ska jag promenera till stan för att ta bussen ut till Erik med Jennie, blir filmkväll med hela gänget. Hoppas det blir en bra kväll! Skriver nog mer när jag kommer hem därifrån eller om jag gör det innan, får se. Fick förresten sjukaste samtalet igår, det var någon tjej som ringde och sa att mina fingeravtryck fanns överallt och massa sånt, vet inte riktigt vad hon pratade om faktiskt. Helt sjukt var det iallafall! Haha.

Nu ska jag in i duschen och leka med mina barbien och "djur" som jag jämt lekte med när jag var liten och badade, haha.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Bella

När jag var liten brukade jag leka med my little pony-hästar i badet x)

2009-02-19 @ 14:51:33
URL: http://isabelletafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!