The Day

Precis när man höll på att somna igår så hör man någon tassa upp på bordet och smyga sig fram till mitt glas med vatten och dricka ur det. På morgonen vaknar man av att man hör någon mumsa på blommorna i fönstret.. Hm.. Vem kan detta vara? Spökar det? Nej, det är Tindra såklart! Och helt oskyldig ser hon ut, man kan inte annat än att älska henne<3



Har inte sovit så mycket inatt, har haft hosta och eftersom jag sovit tre dagar i rad så är jag utvilad. Har inte gjort så mycket idag, tog det mest lungt på morgonen med ett långt bad med musik och lite sånt för att sen åka till mormor & morfar för att äta. När vi kom hem därifrån gick jag över till v och kollade film. Kom hem därifrån nyligen och nu kollar jag på tv. Ska väl snart ta och krypa ner under täcket för imorgon är det skola igen. Roligt att träffa alla igen, verkligen! <3 Har inte så mycket mer att skriva. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!