The Day

Ja.. Skrev tidigare idag om skolan så skriver inte mer om det, gick iallafall bra på matten! :) Slutade vid halv fyra, satt kvar ett tag efter skolan och tog det lugnt. När jag sedan skulle ta bussen fick jag verkligen springa ikapp den och jag hann! Sprang som en tok brevid bussen och kände hur mina ben flög fram! Förstår inte hur jag kunde springa så fort haha. Fast bestämd på att komma hem kanske! Direkt när jag kom hem gick jag och la mig, mådde dåligt.. Somnade tills mamma och pär kom hem. Annars har jag inte gjort mycket alls idag, har bakat rulltårta som jag ska äta strax. Precis klar förresten, så skriver mer senare antar jag! Annars är det ut till Nyby som gäller imorgon som vanligt.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!