svar

Svar till Jen: Men jag är osäker om jag ska köpa dem eller inte, därför jag tänkte ta lite förslag och se vad ni tycker! :) Jo hon var verkligen jättebra, blev super på kort och allt! Var kreaktiv framför kameran och allt. Helt klart bäst!

Sitter här i skolan och skriver lite om hur strålning påverkar oss då vi ska skriva en artikel tillsammans med gruppen.. Ska efter den här lektionen ha engelska sen är det lunch, pancakes som vanligt på torsdagar =D awie! Måste gå till biblioteket på rasten också och låna en bok.. Vi ska ha matte efter lunchen ett tag innan vi går iväg till ekuriren och är där tills vi slutar. Rätt skön dag känns det som det kommer bli! Efter skolan ska jag snabbt hem innan mamma kommer och hämtar upp mig så vi kan åka iväg och kolla ridbyxor idag igen eftersom jag inte hittade några igår. Hoppas på större lycka idag! Får se om vi går en sväng på TunaPark också.. Är osäker på skorna, vad tycker ni?

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!