söndag..

Så var sista dagen på lovet slut.. Har inte skrivit något alls idag då jag inte varit hemma. Vaknade vid ett ungefär och åkte ner på stan och träffade amanda, jen & julia. Fikade på Café Smak som vanligt, dock blev det ingen fika för mig bara vatten! :) Pratade om allt mellan himmel och jord som vanligt, riktigt mysigt och behövdes verkligen. Träffade även Hillman & Erik snabbt på stan innan vi åkte hem för att äta. Julia följde med mig hit. :) Runt sju begav sig jag, jen och julia ut till bråttsta för att träffa Hillman och Erik ute i eriks lovely stuga. Åkte på en liten upptäcksfärd där ute då mamma skjutsade ut oss. Gjorde inte mycket alls där ute och åkte hem runt tio. Fick skjuts till stan av Emma och sen gick vi till Jennies trapp för att värma oss innan bussen gick. Sovdags för mig snart iallafall eftersom det är skola imorgon :( suck, orkar verkligen inte.. Får se annars vad som händer imorgon, ska försöka ta mig ut till Aida hade jag tänkt. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!