Skolan + Skottlossning

Hej!

Sitter här i skolan, har precis varit på lunch och ätit. Just nu är det hot mot st. eskil, skottlossning hotas det om och bombning tror jag? Skulle bli som i Finland var det tänkt har det stått och allt sånt. Synd att man går i en liten skola, vill ju vara med om lite tragedi! Bara roligt när sånt här händer, eller iallafall nu när det inte är något allvarligt. Skillnad vore det ju om det stämde och människor förlorade sina liv där. Men nu har alla börjat släppas ut en och en. Mer om det här står det på aftonbladet, expressen, folket, ekuriren och ja lite överallt faktiskt. Klicka här för att läsa lite om det.

Jag börjar snart igen, har matte. Annars har jag inte så mycket planerat idag faktiskt, får se vad som dyker upp. Hade planerat Aida men vet inte om jag får någon skjuts dit. Skriver mer sen!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!