Shopping utan resultat

Kom hem för en timme sen ungefär, så kom inte hem från skolan förrän efter halv nio idag! Mamma kom och hämtade mig efter skolan sen åkte vi runt och kollade ridbyxor men hittade inga alls faktiskt :/ Får se om vi åker runt imorgon och kollar lite till kanske. Var även inne på TunaPark för att kolla på ett par skor mamma sett där, bild kommer i slutet på inlägget. Vet inte om jag ska köpa eller inte, vad tycker ni? :) Ser mer ut som Converse på iallafall, gillar dem också så! När vi gått runt ett tag åkte vi förbi Karolina ett tag, dem hade fått riktigt fint! Kollade även på topmodell finalen, rätt person vann! Yeey. Har nog inte hänt så mycket annat idag faktiskt. Imorgon ska vi till kuriren med klassen, skönt att komma från allt skolarbete ett tag! :) Nej, nu ska jag avsluta här. Skriver mer imorgon.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

varför inte köpa dem om du vill ha dem? och topmodels vinnare kan ta och pilla sig någonstans tycker jag. så in i helvetes ful människa! oj, lite grov jag var. men helt enkelt fel

2009-02-11 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!