shopping med resultat

Försöker igen! Denna gång blir det ett kortfattat inlägg, tänker då inte skriva om allt precis!

Var ju på ekuriren med klassen, var mys där. Kollade film bara. Fick panik för bussen gick inom en minut när vi slutade och var ju tvungen att säga hejdå till mina babes<3 Sen fick jag inte upp dörren, försökte jätte länge och hade panik men sen plingade det till i hjärnan att man skulle öppna den utåt! Smart Rebecka, smart! Träffade Amanda vid bussen också så fick sällskap med henne en bit och en liten pratstund blev det också. Mamma hämtade upp mig här hemma och vi åkte för att kolla ridbyxor och hittade faktiskt ett par, i första butiken dessutom (Y) Sen åkte vi ut till TunaPark där jag köpte panties på H&M. :) Sen hem direkt efter det.

Sitter här och gör inte mycket alls, duschade precis. Imorgon är det Nyby som gäller sen får vi se om jag hinner träffa Amanda en stund också, skulle vara bra. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!