resten av dagen.

Blev ingen inspelning i skolan, våran grupp var den enda som inte hann filma in så tar det på onsdag istället, skönt! Då kan man vara lite fin iallafall, eller försöka kanske det heter! Haha. Hände inte så mycket mer i skolan, var med i lite inspelningar i bakgrunden typ, riktigt lugn och skön dag faktiskt. Träffade Amanda efter skolan en snabbis, sen var det folksamling på ung, träffade allt folk man umgåtts med på heeela lovet! Haha, just där också, lite roligt faktiskt. Gick vidare till Waynes där Sarabanana & Amandaman satt och fikade när jag kom. Tog bussen hem 16,35 och seriöst, jag såg fan Lasse Lindh på bussen, haha! Såg exakt ut som han ju ;o Blir ingen Aida idag då det blir så sent, tar det imorgon tror jag. Just nu har jag inte så mycket mer att skriva förutom att gänget ska samlas och ha filmkväll på lördag igen, yeey! (Y) Längtar som vanligt :) <3 Skriver mer sen.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!