motion!

När skolan var slut så tog jag & sara oss en promenad till mammas jobb för att hälsa på där och sedan åka med henne hem. Men när vi kommer dit så har hon slutat.. Hon brukar aldrig sluta tidigare annars, men det var något med bilen och hon skulle till verkstaden eller vad det nu va! Så vi hade gått dit i onödan! Fast vi hade det trevligt på våran lilla tur och sen hade vi lite mysigt där också. Fick skjuts hem av Saras pappa sen iallafall. :) Nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik, väntar på att mor min & Pär ska komma hem, föreslog precis min mat och hoppas på det! Hade planerat in att åka till Aida idag men eftersom jag inte fått någon skjuts ut ännu så får vi ta det på onsdag(?) istället :)

Ikväll blir det att se I Taket Lyser Stjärnorna på bio med Jen, Erica och Linn. Trevlans! Tror den är riktigt bra faktiskt, läste boken förut i skolan även fast jag knappt minns den men iallafall, blir nog great! :) Skriver mer senare.

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!