Morgonen

Lyckad morgon kan man ju säga! Haha. Hann med bussen från mig iallafall och sen hade vi nästan kommit till stan, en busshållplats innan. Då när chauffören stannar för att plocka upp folk så kommer han inte därifrån? Vi blir ståendes där i sju minuter sen ger han upp och säger att alla måste gå av.. Så det var bara att promenera till skolan. Tur att det var nära så jag kom i tid. Fast det snöade så var inte direkt trevligt. Annars har dagen varit rätt skön faktiskt, åt tacos förut. Super smarrigt var det!!! :) Just nu sitter jag & amandaman inne i soffrummet, fast vet inte vart hon tog vägen nu? Hon bara försvann helt plötsligt :( haha! Nej, nu ska jag arbeta. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: maaaaandy

hahah men jag kom ju precis in? :( <3

2009-02-11 @ 18:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!