Monday

Hej!

Sitter här i skolan och har rast just nu. När jag vaknade imorse hade jag knappt sovit någonting då jag hostat mig igenom hela natten som vanligt de senaste dagarna.. Så fortsatte sova till elva då jag gick upp för att ta mig till skolan så jag inte skulle missa allt för mycket i skolan. Skulle ta 11.15 bussen men missade den från mig och sen från den andra busshållsplatsen missade jag den också! Så fick ta mig en promenad till stan. Var rätt skönt faktiskt :) Har inte hunnit med så mycket idag så har inte så mycket att skriva just nu. Är sjukt sugen på kebab idag med massa vitsås, smarrigt!!! Hoppas det blir jag som får önska mat idag (a) Då vet ni iallafall vad jag önskar. Hehe. Får se vadjag hittar på efter skolan om jag ska till Aida eller hur det blir :) Jättefint väder ute iallafall! Nu ska jag avsluta här. Skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!