Måndag.. Skola!

Fick lite konstiga tankar imorse när jag åt frukost, satt och tittade på bordsunderlägget som är gjort i tyg typ och fick sjukaste tanken och började fundera på hur man gjorde såna. Satt ett bra tag och tittade på den bara, haha. Måste sett sjukt ut!

Sen på bussen påväg till skolan (som jag hann med!!!) så trodde jag det skulle finnas massor med plats eftersom alla dessa söta barn som går på Rekarne är lediga idag,  men nej, det var massor med folk ändå. Träffade även kusinen Simon på bussen, var ett tag sen man såg pojken.

Just nu sitter jag i skolan, då kan man tänka över lovet. Tycker ändå lovet har varit bra, har umgåtts med mina närmaste vänner och det har varit helt underbart. Har även lärt känna massor med nya människor vilket aldrig är fel! :) Så jag tackar alla som har gjort mitt lov fantastiskt! Ni är guldvärda! <3

Idag är det inspelning som gäller i skolan och jag är ju sååå vacker idag :) Haha. Sen ska jag antagligen sitta kvar ett tag efter skolan och sen får jag se om jag åker till aida eller vad som händer. Nu börjar lektionen igen, så ska stänga ner här. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!