lugn hemmakväll

Har bara varit hemma ikväll, har inte orkat göra någonting och det är knappt någon som gör något idag heller så.. Sitter här och lyssnar på musik och rensar bort lite onödiga låtar som jag inte ens lyssnar på som bara följt med när jag laddat ner något album eller så. Glömde tidigare berätta om en klantig sak jag gjorde igår när Sara var här. Jag satt vid datorn och lutade mig liiiite bakåt och sen helt plötsligt ramlar stolen baklänges i slowmotion och jag känner hur mina ben är i luften och flyger haha! Sara sitter på madrassen brevid och reagerar saaaakta. Hon säger: Neeeeeej. Haha! Det var sjukt roligt iallafall när det väl hände. Låg kvar på golvet länge och skrattade efter också. Har inte så mycket mer att skriva just nu. Blir nog inget mer inlägg ikväll tror jag, skriver mer imorgon.

/Bex Kex.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!