lördag

Sitter här i morgonrock och äter mackor med skagenröra och dricker varm choklad. Jag älskar lukten av varm mjölk när man precis tagit ur muggen ur micron, underbar lukt! Haha. Luktar typ välling eller något, kan inte beskriva det. :) Vaknade vid tre idag, skönt att sova ut. Hade planerat in att gå på kattutställning med Tindra idag vid elva men ingen var hemma som kunde skjutsa mig och jag orkade inte promenera dit då jag har så fruktansvärt ont i fötterna så jag hoppade över det. Hon har ju redan två rosetter så hon klarar sig väl. :) Ikväll blir det ut till Niklas (Hillman) med allt folk, hoppas på åter en underbar kväll, men brukar aldrig gå fel med er! Får se om jag stannar kvar över natten eller om jag åker hem. Inte så mycket mer att skriva just nu, missar dessutom melodifestivalen ikväll vilket är synd om mig.. Haha! Uppdaterar mer senare kanske.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nooo! ingen kattutställning :(

2009-02-28 @ 16:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!