kvällen med "the gang"

Hej!

Kom nyligen hem från Hillman. Ska väl börja med att berätta om hur det var hos Karolina så det blir i rätt ordning. Kom till Karolina runt halv sex, fikade och sånt där. Han inte med så mycket mer då jag gick till Svea Plan runt halv åtta för att träffa Jen & Julia där då vi skulle ta bussen ut till skogstorp. Amanda och Hampus kom också. När vi väl kom ut till skogstorp gick vi till Hillman där Flink, Erik och Hillman befann sig, sven kom även efter ett tag. Vi kollade(?) film och tog det mest lugnt. Hade det riktigt trevligt faktiskt, tack för en underbar kväll och ett stort tack till hillman för tröjorna!!! :) Bilder från kvällen finns på min bilddagbok, klicka här för att komma dit. Oj vad tiden rusar iväg när man sitter vid datorn! Sängdags snart, sköööönt!

Imorgon/Idag är det fredag vilket betyder ridning igen! :D Awie, hoppning! Innan stallet ska jag ner på stan med Julia & Jen sen efter ridningen ska jag ta mig ut till Erik för att träffa allt folk igen, lite senare på kvällen ska vi ta en taxi ut till hillman och sova över där. Kommer nog bli great! Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!