kvällen

Blev inte ut till Aida, mamma skulle iväg på bröllop och allt så skulle inte hunnit ut dit. Så blev hemma under dagen bara.

Vid åtta gick jag till Cilla med Erica. Där var Jen, Alex, Jossan & Cilla redan. Var där en timme kanske, eller lite mer. Gick sen vidare till willy där det var massa folk. Hade en riktigt trevlig kväll faktiskt, satt och samtalade med massa folk och lärde även känna lite nytt. :) Gick hem strax innan tolv och nu sitter jag här och försöker se en direktlänk från Thailand men den håller på och hackar och är bara en svart bild så är lite ledsen här hemma :( haha. Tack allt folk för en rolig kväll förresten! :) Blev inga bilder med min kamera, men ska be jossan skicka över lite sen. Ska väl strax ta och sova eftersom livesändningen inte funkar.. Skriver mer imorgon!

Grattis Julia på namnsdagen, jag älskar dig! <3

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Jennie



Nu avslutas snart tävlingen!

Men du har fortfarande chans att vara med :-)

2009-02-16 @ 10:16:13
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!