ingenrubrikhärinte

Satt precis och lyssnade på Tears In Heaven med Eric Clapton, började helt plötsligt gråta och tänka tillbaks på när alla tjejer sjöng den på musiken hela tiden.. Jag saknar verkligen klassen något enormt! Just nu känns det som jag behöver er mer än någonsin... Nu blev det Utan Dina Andetag med Kent som vi sjöng som sista låt på skolavslutnigen i nian.. :'( Tårarna rinner för fullt.. Saknar er!! JAG ÄLSKAR ER 9B, MIN BÄSTA FAMILJ <3

Varit på praktiken hela dagen, fick skjuts av pappsen dit ut, tack! :) Red och allt det där vanliga, gick superbra!! :) Fick skjuts av Nadja in till stan där jag tog bussen hem, Julia klev även på bussen få fick sällskap. Ska iväg till Aida om en timme ungefär hade jag tänkt, så pass fint väder så blir nog mys! Annars händer det nog inget mer idag. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

världens bästa, jag saknar oss!

2009-02-24 @ 15:42:14
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!