gosh vilken kväll

Jahapp, vart ska man börja? Ridningen kanske.. Hade musse, aldrig ridit hästen förut och det gick sådär. Hade hoppning. Väldigt kortfattat men sak samma! :) Fixade mig snabbt efter ridningen och hämtade sedan upp Amanda innan vi begav oss ut till Erik där det vara kalabalik när vi kom. De som spenderade kvällen tillsammans var jag, jennie, julia, erik, sven, hillman & flink. Hos Erik var vi till halv två ungefär och sen beställde vi taxi ut till Hillman, Skogstorp. Där ute var det mest lugnt tyckte jag och hände lite saker som inte bör nämnas. Själv tycker jag kvällen var helt okej faktiskt, alla gjorde dock sina missar! Somnade strax efter sju typ och vaknade vid tio.. Julias mamma kom och hämtade oss och när jag väl var hemma gick jag och la mig. Vaknade för ett tag sen runt fem, riktigt skönt att sova ut! Blev inga bilder igår.. Tyvärr! Men men, man klarar sig, minnena sitter i huvudet, om alla nu är saker man vill minnas hehe. Snart är det mat, guuud vad gott, verkligen hungrig. Skriver mer sen!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: julia :)

VI hade riktigt mysigt iaf ;)

2009-02-22 @ 11:48:49
URL: http://juliatufvesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!