gårdagen/idag

Hej!

Igår var vi hemma hos Willy igen, spelade guitarhero och allt sånt, tog det mest lugnt, eller ja vissa iallafall! Sara var grym och blev glad och niclas blev ledsen! Haha. Gick hem lite senare på kvällen och somnade runt tre ungefär efter vi smaskat lite godis.

Just nu sitter vi och lyssnar på lite gammal musik och sjuuuunger med! Borde starta ett band eller något tycker jag!!! :) Haha eller inte.. Inte jag ialllafall hehe. Sara ska snart hem och sen ska jag fixa mig snabbt innan jag ska ner på stan och träffa Sara igen och Amanda såklart :) Smurf är sjuk och har feber :( krya! <3 Blir att äta på ming, massa smarrigt kommer det bli! Sen får vi se vad som händer ikväll, hoppas det blir en bra kväll iallafall :) Skriver mer senare!

SARA HÄLSAR!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!