Gårdagen

Hej!

Blev inget blogginlägg igår, kom hem rätt sent från Karolina. Jag gick dit efter skolan iallafall, lägenheten var verkligen jättefin! :) Vi kollade på The Grudge 3 & sen började vi kolla på någon action också. The Grudge 3 var inte så jättebra faktiskt och det kommer komma hur många filmer som helst, tar aldrig slut! Action filmen vi började kolla på var riktigt bra faktiskt, nu minns jag inte vad den heter men ska ta reda på det. Jag & Karolina lagade även mat till mig, henne, martin och andreas, blev pasta och köttbullar, riktigt lyckat blev det som vanligt! ;D Hehe. Kom hem strax efter tio och sen gjorde jag inte så mycket hemma. Fixade lite och så.

Idag har det inte hänt så mycket ännu, sitter här i skolan och har projektarbete just nu. Självklart sitter vi i köket som vanligt! :D Imorse hade jag jätte mycket tid över när jag fixat mig så jag gick typ runt hemma och dansade & sjöng :) Älskar det verkligen! Helt underbart att vara hemma själv, me likes! <3 Nej, nu ska jag fortsätta skriva lite på uppsatsen, skriver mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!