Fredag den 13:e!

Idag är det fredag den 13:e! Brukar faktiskt inte ha någon otur då och det har jag ännu inte haft idag heller. Var ute på Nyby idag som vanligt. Jag & Smurf var grottmänniskor när vi skulle fixa med torven då man kryper in i ett litet hål typ haha. Hade teori och lite sånt på förmiddagen och sen när jag & eeevelina hämtat maten och nästan gått vilse så red vi. Hade nya hästar idag, gick helt okej faktiskt. Har längtat till ridningen ikväll hela dagen (a) Helt kär i hästen jag har! <3 Haha. Slutade strax innan tre och tog sedan bussen hem. Nu har man äntligen LOV! Yeeey, behövs kan jag säga. Blir dock hemskt att klara sig utan mina babes, men ska ju ses i början på nästa vecka så blir nog bra. :) Ska ta och lägga mig i sängen ett tag och sova, är helt slut efter ridningen. Gjorde massa övningar för att träna magmusklerna lite extra och sen benmusklerna i slutet då vi hade en tävling. Jobbigt säger jag! Känner redan av träningsvärken.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!