forget

Glömde helt bort bloggen igår!! Vet inte varför det blev något inlägg faktiskt. Men skriver om gårdagen idag istället.

Var hemma hela dagen till klockan sex då jag promenerade iväg till Martin där även Jen & Julia var. Vi lagade middag, tacos, och hade det jättemysigt. Pratade om gamla minnen och lite sånt, kollade även på Melodifestivalen. Vid tio ungefär gick vi och mötte victor och tänkte äta kebab men inget var öppet så vi gick till statiol och tillbaks till Martin bara. Där tog vi det lungt och bastade lite snabbt. Sen vid ett cyklade jag & v hem till mig. Var en aning kallt sådär och hade mina nyårskläder så frös lite om benen när jag kom in sen men klarade mig! Vi hade iallafall ett äventyr på vägen hem kan man säga! Haha. Sen åkte victor hem härifrån vid tre ungefär.

Idag är det söndag, men eftersom det är lov så blir det nog en bra dag ändå (Y) Får hoppas på det. Hoppas även på att Jen kommer hit ikväll och sussar här. :) Vaknade nyligen och ska strax äta frulle sen får vi se vad som händer, undra om man kanske ska iväg till Aida en sväng eller så. Skriver mer senare!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!