dålig uppdatering

Hej!
Var länge sen jag skrev.. Ska väl försöka sammanfatta allt så bra jag kan! :)

Igår åkte jag och Julia ut till Skogstorp iallafall och hälsade på hos Hillman med allt folk, hade det trevlans! Får väl duga att skriva om det, vill inte att det blir ett för långt inlägg.. Haha!

Idag var det först ut till Torshälla, Nyby. Hade turen att vi fick skjuts till stallet från busshållsplatsen då vi mötte en annan som går i klassen, mycket skönt! Tack. Annars är det en låååång tur att vandra. Jag & Smurf var grottmänniskor som vanligt och kröp in i vårat lilla "hål". På förmiddagen hade vi teori och gick igenom kommande prov som vi ska ha på Torsdag. På eftermiddagen hade vi ridning som vanligt och det gick helt okej. Vi slutade vid halv tre och promenerade till bussen, när jag kom till stan träffade jag Julia som åkte samma buss som mig hem, massa mys<3. När jag kom hem satt jag ett tag vid datorn innan jag följde med v till baxer och sen cyklade vi till laluna och åt lite mat. :) Begav mig hemåt efter det. Här hemma hann jag snabbt byta om innan jag åkte iväg till stallet, hade PG, älskade häst! <3 Efter stallet åkte jag snabbt hem och duschade + åt mat innan jag åkte och hämtade Julia & Jennie.

Jag, Jennie & Julia åkte hem till Erik och överraskade människorna där, alla blev helt happy! :) Där ute umgicks vi, pratade, spelade GuitarHero & FIFA och hade det allmänt trevligt helt enkelt. Helt underbar kväll, tack alla fantastiska människor! JAG ÄLSKAR ER<3   

I've had the time of my life!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!