Dagen

Hm... Det var något som hände i skolan som jag skulle skriva om men nu minns jag inte vad det va :/ Kanske kommer på det senare! Iallafall idag när jag stod och väntade på bussen med Amanda så stod jag och lutade mig mot väggen och hade fötterna framför mig eller hur man ska säga. Sen så glider fötterna framåt och jag ramlar rakt ner på golvet inne på gallerian. Helt plötsligt låg jag bara där och skrattade! Man kan ju iallafall säga att jag & Amanda fick oss ett gott skratt! Haha.

Kom hem från skolan vid halv sex ungefär. Har ätit och så bara.. Nu sitter jag här. Har inte pluggat något alls idag :/ måste nog göra lite nu innan Prison Break börjar! Så ska ta och avsluta det här inlägget nu. Kommer nog inget mer ikväll. Skriver mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!