dagen

Svar till Jen: Jag trodde du visste att dem skulle med :) Men det ska dem iallafall, nu vet du! haha

Slutade vid halv fem, åkte direkt hem till Julia efter skolan där Amanda också va. :) Vi samtalade och hade det massa mys. Amanda åkte hem strax efter fem tror jag klockan var och jag stannade till halv sju. Hade det riktigt mys med min flickvän, älskar dig! <3 Vi har pratat igenom allt så allt har i stortsätt löst sig också så det känns bra. Här hemma har jag inte gjort så mycket faktiskt, ätit och tagit det lugnt bara. Sitter och sjunger för fullt på gamla låtar här hemma! (Y)

Har glömt att skriva att när jag var hos Aida igår så la jag huvudet mot hennes mage plus en hand och kände då världens spark, då hon är dräktig. Var verkligen supermysigt! Längtar tills den lilla krabaten kommer till världen i April <3 Hoppas på en liten busig hingst, fux och med en stor stjärn i pannan! :') Kan ju alltid drömma hehe.

Ska kolla på Efterlyst ikväll på tv3, 21,00. Handlar om statt, polisen har hittat en gärningsman som dem tror att det kan vara, mer om det på efterlyst ikväll alltså. Nej, nu ska jag läsa mitt horoskop!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!