allt möjligt

Igår var det en 24 Februari, två månader sen julafton alltså och bara tio månader kvar tills det är julafton igen! Jag åkte ut till Aida igår och därför blev det inget mer inlägg, dessutom satt pappa vid datorn när jag kom hem för han skulle kolla någon fotboll. Hos Aida red jag ut barbacka, hade det supermysigt som vanligt. :) Sen läste jag lite när jag kom och somnade vid elva ungefär.

Idag är det skola och haft sovmorgon som vanligt. Det enda vi gjort hittills är att filma in våran nyhetssändning, ser hemsk ut!! Haha. Men det läggs ju på 5 kilo i tv och liknande så vi håller med om det! Har snart lunch, konsig mat idag :/ vet inte alls vad jag ska äta faktiskt, får se vad det blir. Idag har jag ingenting planerat, tror jag? Eller kanske glömt något men det tror jag inte. Slutar halv fem som vanligt på onsdagar. Imorgon blir det att träffa allt folk, filmkväll hos Hillman.

Har förresten brunnit på statt inatt, det luktar rök på stan och det är massa brandbilar + att det ryker massa fortfarande. Antar att den är anlagd för att förstöra eftersom dem skulle ha invigning på den delen som blev fuktskadad förut nu på Lördag och nu händer det här..! Alla som bodde där är iallafall på mammas jobb och äter frukost, duschar och allt sånt där. Mycket som händer i Eskilstuna nu för tiden!!!

Inte mycket mer att skriva just nu, skriver mer senare.

/Becka.




Kommentarer
Postat av: Jen

alla imorgon? det är bara vi fyra:)

2009-02-25 @ 13:10:40
URL: http://jenmanassis.blogg.se/
Postat av: amanda

imorgon?

2009-02-25 @ 13:36:59
URL: http://amandaaman.blogg.se/
Postat av: Jen

ja, hillmans förslag att han jag rebecka och erik skulle ses och ha filmkväll

2009-02-25 @ 15:21:10
URL: http://jenmanassis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!