-

Igår var det först melodifestivalen. Alcazar gick direkt till final och likaså Emilia, till andra chansen gick Caroline af Ugglas & Scotts. Tycker både Alcazar och Scotts skulle gått direkt till finalen och att Nina åtminstonde skulle gått till andra chansen! Men det var något nytt röstsätt dem hade i år, inte bra alls.

Idag har jag inte gjort så mycket hittills, ska strax ta bussen ner på stan för att fika med a.j :) alltid mysigt med våra r.a.j fikningar<3 Blir nog mycket prat idag skulle jag tro! När vi fikat klart ska jag snabbt hem sen blir det antagligen ut till Hållsta för att fira Martin som fyller 17 imorgon. Måste även plugga lite, försöka iallafall! Nej, nu måste jag fixa mig. Sitter här i morgonrock och nyduschad & bussen går om en halvtimme ungefär. Skriver mer sen!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!