Torsdag - Söndag

Märkte att jag inte skrivit något sen i onsdags. Kan skriva lite kortfattat om torsdagen, började skolan halv ett och sen gick jag till åtta ungefär, kom inte så värst mycket folk, men tiden gick skapligt fort. Gjorde inte mycket alls den kvällen annars.

I fredags var jag på nyby till tolv. Vi hade hand om hela stallet och sen åt vi pepparkakor, kladdkaksmuffins och tårta :D Var hemma till ett, sov ett tag innan jag hoppade in i duschen och sen fixade jag mig snabbt innan eve, amanda och sara hämtade upp mig och färden mot hovet började! Det var kaos att hitta parkering, men det var en spännande upplevelse ;) Taste Of Chaos var sååå sjukt bra, ett minne för livet! In Flames, Dead By April, Killswitch Engage, Every Time I Die och Maylene and the Sons of Disaster. Träffade en hel del roligt folk! Går inte att förklara kvällen i ord när alla lös med sina mobiler, alla stod upp, ja allt som nu hände, såååå otroligt mycket. Kom hem strax efter två.

Igår (lördags) var jag i stallet på dagen och red ut när det snöade som mest, sjukt mysigt. På kvällen drog vi på fest hos Bella där det var rätt mycket folk, det var iallafall trevligt folk. Vid halv ett drog jag och sara till Olearys och träffade Christina där inne. När det stängde vid två frågade några om jag ville med på efterfest och det var en som spelade i Robin Bengtssons band som kom trea i idol 2008, så vi drog med hela robins band +robin till deras hotellrum på efterfest! Det var helt sjuuuuuukt. Kom hem halv sex inatt.

Idag (söndag) har jag sovit bort halva dagen och bara legat i sängen och glott på tv. Adde var här ett tag också :) Annars har det inte hänt så mycket. Ska ta och fixa lite inför imorgon då det är lucia i skolan!

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!