sista dagarna i skolan

Igår hade jag som sagt sovmorgon till halv ett, riktigt skönt var det! Dagen i skolan var riktigt slapp och vi gjorde ingenting alls typ. Efter skolan satte sig jag och sara på donkan där vi satt i ungefär två timmar och pratade om allt möjligt, såg även en hel del roligt folk ;) Haha. Tog bussen hem hit och här åt vi glass och hade VÄLDIGT roligt! Skrattade så jag grät och magen värkte. När mamma kom hem skjutsade vi hem Sara och jag åkte till stallet. Sen gjorde jag inget mer speciellt.

Idag började vi halv nio och då hade vi någon uppgift typ, vi skulle svara på en massa frågor och springa runt och leta svar på stan och lite sånt, sen skulle vi ändra om texten till en låt. Ettorna vann på frågorna men vi vann såklart med låten! ;) Lärarna hade något spex också, det var väl sådär. Sen lottade vi fram fyra stycken från sammanlagt ettan och tvåan som skulle få rida för Svante Johansson och jag blev en av dem fyra!!!! Min turdag idag? Hoppas på det! För dem som inte vet är Svante Johansson en elitryttare inom hoppning. Slutade tolv och nu sitter jag här hemma och ska strax in i duschen, ikväll blir det party hemma hos Sara, kommer bli så jävla grymt! Uppdaterar kanske mer imorgon om jag får tid.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till Svante Johansson!! puss o kram

2009-12-18 @ 20:30:15
URL: http://beckajohansson.blogg.se/
Postat av: b

hej! bra blogg

ÄR en tjej som älskar miley sjukt mycket!

Nu har jag börjat med en blogg och skriver

allt om henne. Jag kan garantera att det inte blir tråkigt



ps.kommentera

2009-12-19 @ 09:57:29
URL: http://mileyraycyrus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!