sammanfattning av flera dagar

Vääääldigt länge sen jag skrev något nu!

Natten innan julafton var en väldigt speciell natt, en mycket fin sådan haha, mer behöver jag inte skriva här!

Julafton, börjar med att jag vaknar halv två ungefär, äter frukost och slänger mig in i duschen och sen fixar jag mig fort. Åt mat hos mormor och morfar, alla från släkten, kan man väl säga, var där. Hade riktigt trevligt och jag blev sjukt mätt! Åkte till Hållsta senare på kvällen där jag satt uppe till fyra innan jag somnade och resten satt uppe till åtta ungefär. Jag hade en riktigt mysig julafton och jag fick en mobil, smink, godis, smycken och pengar.

I Fredags vaknade jag vid halv två ungefär, åt frukost snabbt innan jag fick skjuts till stallet och sen åkte jag hem. Sara kom till mig på kvällen och vi satt här hemma ett tag, sen drog vi ner på stan i snöstormen, jag kan meddela att det inte var roligt att gå! Träffade på en hel del roligt folk på stan. Kom hem strax efter två.

Igår (lördags) åkte sara härifrån vid ett ungefär för att åka till stallet, jag fortsatte att sova och gick upp vid fem ungefär. Sara kom någon timme senare och lite senare på kvällen kom även Mange och Adam hit, vi satt och körde ölspelet, och lite andra variationer, hela natten typ. Det blev en hel del skratt! Somnade vid halv sju kanske.

Idag (söndag) drog the boys vid elva ungefär och då fortsatte jag och sara att sova, gick upp vid tre skulle jag tro. Åkte till stallet lite senare och sen har jag bara varit hemma, så har inte hänt så mycket idag faktiskt. Blir att lägga mig tidigt idag för imorgon är det stan som gäller och sen stallet!

Uppdaterar när jag orkar!

/Becka.


sara, världens bästa vän, som gör mina dagar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!