Onsdag 9 Dec

Inatt har jag sovit jätte dåligt, vaknat en massa gånger till och från. Gick upp imorse strax innan sju och sen har det varit skolan hela dagen. Den gick riktigt fort faktiskt och specialidrotten var det roligaste på länge, körde Viking och sen lekte vi lekar i några timmar, lovar att jag kommer ha träningsvärk i skrattmuskeln imorgon!! Vi sprang runt och lät som grisar, hästar, hundar, katter, you name it! Slutade vid tre och åkte sedan till mammas jobb. Vi åkte ut till Rusta och Willys och sen kom vi hem vid sex ungefär. Har fixat med mitt rum också, har möblerat om totalt! Har fixat dubbelsäng mitt i rummet, datorn står där sängen stod och lite sånt, är inte riktigt klar än, men blir nog riktigt bra! Vid halv tio kom pappa hit, jag brummade lite bil också. Har inte hänt något annat speciellt annars.

Imorgon börjar jag 12,30 riktigt skönt ska det bli, dock slutar jag 20,00... Mindre roligt! Har öppethus på skolan. Så det lär inte hända något speciellt imorgon förutom själva skolan, men sen kan man ju önska att det händer något roligt på själva rasten ;) Haha.

Förresten, glömde skriva, JAG HAR FÅTT ANNIKAS KÖTTFÄRSSÅS IDAG!!! Det får inte glömmas bort att nämnas. Vääääärldens godaste. Blir det till lunch imorgon innan skolan.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!