Måndag/Tisdag

I söndags kväll åkte jag först hem till Adde och var hos han ett tag innan jag promenerade hem till Sara där jag även sov över.

Igår (måndags) vaknade jag upp hemma hos Sara och sen tog vi bussen till skolan. Blev en hel del prat angående helgen med flickorna, kan säga att det var en hel del! Hade idrott som första lektion och på eftermiddagen hade vi kör, riktigt roligt faktiskt och man blir riktigt pepp av hon vi har som lärare. Hade historia sista lektionen till fem, kändes som dagen aldrig skulle ta slut. Efter skolan gick jag, christina och sara till donken och sen promenerade jag till Nyfors och hem till mormor & morfar. Åt mat där med mamma och pratade en hel del innan vi åkte hem vid åtta, kollade tv och sånt här hemma, annars gjorde jag nog inget mer direkt.

Idag vaknade jag 06,10 som vanligt. Stressade till bussen och fick springa till en annan busshållplats för missade den från min. När jag kommer till stan skickar Amanda ett sms att hon inte kommer idag, så jag hade inget annat val än att åka hem igen. Hade missat Hållsta bussen och att gå från Skogstorp till Hållsta? Nej tack. Så åkte hem igen och sov några timmar. Har suttit här vid datan den största delen av dagen, har varit nere i källaren och hämtat min extra säng, ska nämligen göra dubbelsängen igen. Har en oooootrolig träningsvärk idag i vaderna och bröstet, men det är bra, då vet man att man gjort något nyttigt/bra. Nej, uppdaterar mer imorgon!

/Becka.

                                                                                      If you want my future forget my past



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!