helgens tokigheter!

Märks att jag har svårt att uppdatera på helgerna, men sitter inte mycket alls vid datan då så ni får vänja er! :) haha.

I Fredags var det Nyby som vanligt, var hemma därifrån halv fem ungefär, när jag kom hem sov jag till sex och sen åkte jag till stallet igen. Sara kom till vilsta och när jag hade ridit klart åkte vi hem hit och kollade på Idol. När Erik hängde löst slängde sig jag och sara upp ur soffan och skrek oss hesa, sen när Calle satt säkert skrek vi totalt bort våra röstar, tror hela Skogsängen hörde oss! Gjorde inte mycket alls på kvällen, gick och la oss skapligt med ett leende på läpparna.

Igår (lördags) vaknade vi vid ett ungefär, sov i ca tolv timmar, välbehövligt! Åkte till stallet och red i regnet... Var hemma till sex ungefär sen kom Adam, Mange, Evelina och Amanda hit, vid nio promenerade vi alla sex till Nyfors där det var fest hos Nidas, var rätt segt där i början men det blev bättre i slutet. Vid halv tolv bestämde sig jag och sara att följa med andra Sara till Olearys så vi traskade dit och var där till två när det stänger. Kvällen var riktigt lyckad och jag lärde känna en massa nytt folk! Vid halv tre ungefär promenerade jag och sara hemåt, somnade direkt när vi kom hem.

Idag(söndag) har det inte hänt så mycket än. Klockan är halv fem och jag ska in i duschen strax, sen bär det av till mitt andra hem skogstorp! Blir nog ingen mer uppdatering idag, fast vem vet.

/Becka.

"haha erik är sååååå överskattad!!! VAD SKA HAN SJUNGA FÖR LÅTAR EFTER IDOL? han lever ju bara på redan kända rocklåtar....han slaktade ju heaven...falskt och totalt kasst! tove var lika sur hon med i första låten! hörde westlife gillade calle när han sjöng walking to memphis!! han förtjänade att vara bäst igår! och onekligen tyckte svenska folket det också!! så varför klaga, var inte bitter för eran idol inte var tillräckligt bra! när såg laila sig i spegeln sist? mår illa"

kan säga att jag verkligen håller med den här kommentaren angående idol, erik kan gärna få sjunga något annat än rock i finalen..! Som jag läste i en tidigare kommentar, calle är en oslipad diamant som fortfarande kan utvecklas, är inte det vad idol går ut på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!