golvet ramlar ner

Har inte uppdaterat sen i fredags, men har knappt haft tid alls.

I Fredags var det klassfest hemma hos Sara, det kom sjuuuuukt mycket folk och jag hade galet roligt!! Bland årets bästa fester, helt klart. Det blev några små katastrofer men annars tycker jag kvällen blev grymt lyckad. Tack alla som var där! Somnade efter tre någongång. Bilder kommer senare, glömde kameran hos Sara.

I Lördags vaknade man upp och mådde som man förtjänade, åt en macka till frukost och sen drog vi till stallet. "golvet ramlar ner" var även ett citat från mig när jag vaknade haha. Jag red ut en sväng barbacka men hästen var sjuk i huvudet så jag fick slänga mig av för att överleva. Följde med Sara hem ett tag och sen åkte jag hem. Adde kom hit vid sju ungefär och var här till elva då Sara kom hit. Sara sov även över här, vi gjorde ingenting speciellt alls i lördags.

Igår (söndag) vaknade vi vid halv tre ungefär, låg i sängen hela dagen. Mamma drog iväg på personalfest så jag och Sara gjorde en romantiskmiddag med tända ljus och allt sånt, riktigt mysigt och smarrigt! Vi hade en galet rolig kväll här hemma och sen tog vi oss en nattpromenad också.

Idag vaknade vi halv tolv ungefär, har legat och segat hela dagen i sängen. Sara åkte vid fyra och då la jag mig i sängen igen och halvsov ett tag. Annars har det inte hänt något speciellt alls idag faktiskt, skulle egentligen åkt till Öland idag, men det blev ändrade planer. Får se vad som händer ikväll, hittar kanske på något med Sara, det brukar ju bli så. Uppdaterar när jag orkar/får tid.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Näe, något Öland blev det inte ;( så gick det med traditonen att fira jul på Öland ;)

2009-12-22 @ 08:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!