2:a och 3:e December!

Igår var det skola som vanligt, hade specialidrott på eftermiddagen som vanligt, den gick riktigt fort faktiskt, red en ny liten polle vid namn Nike, gick helt okej faktiskt. Mamma plockade upp mig, Amanda, Eve och Sara när vi hade slutat och skjutsade oss till stan, jag tog bussen med Sara hem till henne och var där till nio ungefär. Vi spelade Wii och pratade en massa. Vid nio promenerade jag och träffade adde i minus 10 grader, känner hur jag börjar svettas när jag bara tänker på det! Var hemma hos Adde i 20 minuter ungefär innan mamma kom och plockade upp mig. När jag kom hem kröp jag ner under täcket direkt.

Idag är det torsdag och det har varit en vanlig skoldag. Vi hade bild i skolan idag och sen gjorde jag ett matteprov som jag hade missat också. Det enda vi gjorde i skolan var att planera våran show vi ska göra med klassen, kommer bli liknande horseshow, tror faktiskt det kommer bli grymt bra! Slutade halv fyra, tog bussen hem till Sara och sen åkte vi till stallet. Jag red ut en sväng och Sara promenerade med mig så vi pratade en hel del. Mamma hämtade oss i stallet och här hemma har jag kollat på mammas pojkar och paradise hotel. Finns inte så mycket mer att skriva, uppdaterar antagligen mer imorgon!

 

/Becka.




Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg :D

svara gärna på min dagens fråga! :D

2009-12-04 @ 22:09:52
URL: http://jnguyen.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!