28 December

Vaknade vid elva ungefär och började fixa mig för att åka ner på stan med mamma. Träffade även Sara och hennes mamma snabbt på stan och sen kollade vi runt en hel del, men är så sjukt trött på den här staden! Nyårskläder? Vart finns dem! Gina Tricot? Nej tack, där handlar ju varenda jäkel i stan. Hittade ingenting alls så åkte till stallet direkt från stan. När jag var klar i stallet åkte jag till Hållsta för att äta mat, sen snabbt hem igen för Addelito var här. Hoppade in i duschen snabbt och sen har jag umgåtts med skitungen hela kvällen. Han åkte hem strax efter halv elva och sen har jag inte gjort något speciellt.

Får se vad som händer imorgon, funderar på att åka en sväng ut till finaste hästen, Aida♥

/Becka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!