2 hektiska dagar!

Igår gick jag upp 05,50 för att åka hemifrån halv sju till stora ekeby. Dagen där ute spenderades först att rida dressyrprogram och på eftermiddagen träna inför vår show. Det var sjukt kallt och jag har nog aldrig frysit så mycket sammanlagt under en hel dag skulle jag tro. På eftermiddagen hade jag jätte roligt med sjukt mycket skratt! Slutade vid tre och åkte direkt till motorklubben där vi skulle gå lucia vid sju, satt i ett garage där i några timmar och tränade, sen var det lucia, det gick faktiskt helt skapligt bra. Kom hem halv nio igår och sen fixade jag allting jag skulle ha med mig idag + all musik till idag.

Även idag gick jag upp 05,50 för att åka till ekeby igen. När vi kom till kvicksund och skulle byta buss hade bussen vi skulle med åkt fast någonstans så vi fick vänta på skolan där borta ett tag. Väl på stora ekeby fixade vi allt inför showen på förmiddagen och sen efter lunch var det dags att visa den! Jag kan säga att det var sjukt hektiskt, har sprungit fram och tillbaka överallt hela dagen känns det som, men jag tycker showen blev grymt lyckad! Jag är supernöjd med min insats iallafall och jag tycker alla skötte sig bra! Skulle vilja göra om allt, så sjukt roligt var det. Jag var utklädd till musse och hade öron på hjälmen och allt, såååå söt var jag, haha. Slutade vid två och fick skjuts hem av Eve. Det kändes i mina ben att jag hade sprungit hela dagen kan jag säga. Här hemma somnade jag innan halv fyra och sen vaknade jag vid sju igen, behövdes verkligen. Paradise Hotel vid nio ikväll också.

Imorgon är det sovmorgon till halv ett, underbart! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!