1:a December!

Igår gjorde jag inget mer speciellt så blev aldrig något nytt inlägg.

Idag har det varit praktik som vanligt. Hade kommit en ny häst som hette Ida, en svart supersöt nordis!! ♥ Kärlek vid första ögonkastet säger jag bara. Red henne senare under dagen också :) Slutade vid tolv och kom hem vid halv två ungefär. Tog ett varmt bad när jag kom hem och sen väntade jag på Addelito som kom hit när han slutade skolan. Veckorna blir alltid räddade när jag träffar pojken, så då var även denna vecka lyckad! :) Adde åkte precis hem och jag ska strax ta och krypa ner. Imorgon är det skola som vanligt, annars händer inget speciellt. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej fin blogg :)!, Jag har frågestund på min blogg så kolla gärna in den och ställ en fråga eller två, tack i för hand.

2009-12-03 @ 19:41:31
URL: http://maandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!