yesterday

Igår under dagen sov jag och lina länge för vi satt uppe och kollade på film till fem på natten. När vi hade vaknat gav jag Lina en helkroppsmassage, masserade rygg, armar, händer, ben och fötter med olja, snällt av mig! På kvällen vid nio ungefär åkte vi ut till stugan. Kvällen spenderasdes med adde, sven, gustav, niklas, erik, erik inge, jennie & felix. Kvällen var sjukt grym med nakenbad halv två på natten, dans, en massa prat och skratt. Var kvar där till fem innan vi började gå hemåt. Kom hem sex när mamma gick upp och somnade direkt.
Tack för en världsgrym kväll, länge sen! <3

Idag vaknade jag vid två ungefär. Har kollat på två filmer under dagen, första filmen vi såg hette The Signal, verkligen en hel skum film, rekommenderar den inte om man inte gillar konstiga filmer. Annars har vi inte gjort mycket alls, bara legat hemma och slappat. Ska ta och ladda upp bilderna från igår också.. Får se om det blir någon mer uppdatering.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!