torsdagskvällen

Igår hände inte mycket alls under dagen, var bara hemma och tog det lugnt. Vid halv nio åkte jag och träffade amanda och jennie. Vi cyklade ner på stan och satte oss på strömsholmen. Vi satt där ett tag och pratade, sen cyklade jennie hem och jag & amanda åkte till max för att äta. Precis när vi skulle gå därifrån mötte vi adde, flink och erik. Dem skulle käka så jag & amanda cyklade till erik och fick låna nycklarna till stugan från hans mamma. Vi gömde oss under täcken och kuddar, vi låg där i 40 minuter ungefär innan killarna kom tillbaka. Då reste vi oss upp och skrämde dem haha. Vi var kvar i stugan till halv ett ungefär. När vi cyklade hem var det en bil som slirade runt i en rondell och sen började dem prata med oss och sen kom det fyra bilar till haha. Det var en äventyrlig kväll med mycket skratt! Tack för kvällen<3.

Idag har det inte hänt mycket alls. Just nu sitter jag och tittar på the notebook, damn he's hot! <3 Haha. Ikväll blir det att umgås med en massa folk & sen åfesten på det. Hoppas det blir en grym kväll som alltid med folket. Uppdaterar mer ikväll eller imorgon. Hoppas ni får en great fredag!

Grattis till mig på min namnsdag! Rebecka Denise Johansson.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!