torsdagskvällen

Efter skolan gick jag på stan med mamma ett tag, gick först till banken och sen gick vi och köpte en gitarr till mig, wohoo! Äntligen säger jag bara. Inte för jag kan spela, men man kan inte lära sig utan att träna! Så sant, så sant. Åkte hem strax efter jag köpt den och sen satt jag bara här. Just nu är Addelito här, han kom vid sju ungefär. Han sitter och spelar gitarr och kollar på American Pie som går på tv, underbar film! Ska väl ta och vara lite social nu.

Imorgon är det Nyby som gäller, ska longera och lasta hästar (Y) Great.. Som man inte kan det sen tidigare.. Uppdaterar mer imorgon!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!