stallet

Har varit i stallet HELA dagen idag. Började halv nio ute i Torshälla på Nyby, hade genomgång om transportering och om longering och sen gjorde vi det praktiskt. Var mycket väntan idag, så dagen blev seg.. Körde snurra flaskan på lunchen, var väl dagens höjdpunkt under skoltiden. Slutade vid halv tre ungefär. Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt ett tag innan jag begav mig till Vilsta för att rida lektion mellan 19-20. Hade Legolas, en stooooor häst som dessutom är unghäst och otroligt stark!! Är nöjd över hur det gick för att vara första gången och när jag ridit klart darrade jag i hela kroppen och mådde illa för jag hade arbetat så pass mycket med magen, benen, armarna och allt vad det nu är. Jag kommer inte kunna resa mig ur sängen imorgon iallafall, det lovar jag! Nu bär det av till parken för att träffa massa folk. Vädret är ju verkligen toppen också.. Varit fint hela dagen förutom nu, yeey! Men inte låter vi regnet stoppa oss! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!