snurra flaskan

Igårkväll träffades jag, sara, erik inge, adde & felix nere på stan. Vi träffade även Oskar ett tag. Letade efter min plånbok som är borta och sen satt vi och pratade bara. Jag, Sara, Erik & Adde åkte till statiol lite senare på kvällen och sen satte vi oss i en park där borta och pratade i flera timmar. Vi körde även "snurra flaskan" och ställde en massa frågor, känns som det mest var riktat till mig igår.. hm, hur kan det komma sig.. Vi satt där till kvart över två ungefär, då cyklade adde & erik hem medan jag och sara promenerade hemåt. När vi kom in på gården springer det ut en kille och följer efter mig och sara, han försöker även följa med oss in och allt men jag puttade ut han och drog igen dörren snabbt efter mig, man blev lite rädd faktiskt. Tur Sara var med iallafall.. Det var min kväll igår!

Idag vaknade jag & sara vid två ungefär, har kollat tv och tagit det lugnt idag bara. Sara åkte hem vid fyra. Ska strax hoppa in i duschen ifall det händer något ikväll.. Bilder från senaste dagarna kommer snart också! Håll er uppdaterade.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!