skogstorp


LYSSNA MED KÄRLEK!

Ikväll har jag befunnit mig ute i Skogstorp hemma hos Sara. Vi pratade & skrattade som vanligt, alltid lika mys. <3 Gick ut och träffade Adde & Sven ett tag och sen snabbt Niklas också. Hade en rolig kväll och tog bussen hem kvart över nio. Har dock tappat mitt busskort... Suck! Alltid jag.. :( Här hemma kollade jag på fotbollen och den förstörde min kväll.. 3-1 till Villa, Liverpool hade enormt med chanser i andra halvlek men nej, inte hade vi turen med oss idag :( Nej, nu ska jag krypa ner under täcket, imorgon är det islänningar som gäller!

/Becka.

bild från i lördags hos evelina
(fler bilder kommer, ska bara lägga in dem, detta är Malins bild)




Kommentarer
Postat av: evelina

ticking like a time bomb, drinking till the night's gone ;) <33

2009-08-25 @ 18:40:12
URL: http://egustavsson.devote.se
Postat av: Dennis

hejar man på pool så får man vänja sig me att få massa förluster;)

2009-08-27 @ 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!