Sammanfattning

Ska göra en sammanfattning på dem senaste dagarna eftersom det inte blivit av att jag skrivit.

I Torsdags åkte jag till Byxelkrok för att sova en natt hemma hos min kusin Alice. Vi kollade tv och lite sånt, såg Shrek 3 också, dem filmerna alltså!<3 Haha. Det var roligt att träffa alla igen!

Fredagen tog vi avfärd hemåt igen. Lina följde med oss hem och vi kom fram hit till Eskilstuna runt halv åtta igår. Vi gjorde ingenting speciellt utan träffade bara jennie och pratade om allt. Massa mys<3. När vi kom hem var klockan efter tolv så jag & lina satt mest och pratade innan vi somnade runt två någongång.

Idag är det Lördag ingenting planerat för dagen, blir nog en tripp till godisland och sen hem och moffa godis till film! Ska ta och fixa mig nu, uppdaterar säkert mer senare!

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!