sammanfattning

Okej, ska försöka minnas allt sen igår.. Var på stan med en hel del folk. Var kvar till halv ett med Erik I & Sara sen promenerade Sara & jag till Skogstorp från stan, tog 1 timme och 20 minuter, riktigt duktigt av oss!!! Kvällen var riktigt mysig och träffade en massa med folk på stan. Somnade direkt när vi kom hem till Sara.

Idag var jag hemma hos Sara till fyra, vi sjöng lips och lite sånt. Kvart över fyra träffade jag jen, julia och amanda på stan för att fika på Café Smak<3. Blev kladdkaka. Satt där ett bra tag och pratade om allt möjligt, gick runt snabbt på stan och sen åkte jag hemåt. Åt mat här hemma innan jag åkte till TunaPark med mamma, hittade ingenting alls. Halv nio cyklade jag till stan för att träffa Sara. Hon och jag gick runt på stan, träffade lite speciella människor och sen var vi med Elin & Frida, Adde kom även ett tag på slutet. Åkte hem strax innan tolv med Adde, han följde med mig till porten så ingen dum liten sak kommer fram och tar mig ;o haha. Snällt iallafall! Tack :). Nu sitter jag här och lyssnar på musik, snart sängen, ska upp tidigt imorgon för att åka till sjukhuset igen.. Suck! Uppdaterar mer imorgon.

/Becka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!