rubriklös

Ja.. vart ska man börja? Från scratch kanske. Vaknade halv sju imorse och sen begav jag mig till skolan för vi började halv nio. Var en massa nytt folk i skolan, förstår inte hur vi ska få plats på skolan. Tycker synd om killen som är ensam i klassen.. Men har för mig att det ska komma en till iallafall. Vi fick skriva en uppsats om oss själva och efter lunch började vi med projektet, kollade film, åt tårta som ettorna bakat och pratade. Höll på att somna i slutet på dagen! Helt slut. Kom hem.. vi börjar om igen.. Haha. Aja, när jag kom hem somnade jag direkt, sov i två timmar, riktigt skönt och behövde det verkligen. Nu är jag helt seg i kroppen istället så blir bara en hemmakväll och sen att lägga sig tidigt! Det var väl lite vad som hänt idag..

Imorgon är det skola igen, projektarbete hela dagen.. Aja, bara att jobba på! Skola för resten av folket i staden imorgon också, känns skönt! Mohaha. Uppdaterar mer idag eller imorgon.

/Becka.



Kommentarer
Postat av: Pim

JB's treor börjar på fredag ;)

2009-08-19 @ 19:43:19
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: malin

plus jb's tvåor haha :D

2009-08-19 @ 20:38:53
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!